Final Day

today, 23.5.2008 is my final day at KMDC. Fuh, x terase 6 bulan berlalu begitu cepat (terase gk la sket :D). report dah nak siap, tinggal touch up sket2 lg. ikut jadual yang dikeluarkan FSKKP, aku sepatutnya present report 26.5 tapi kebetula 26.5 baru aku menerbangkan diri ke semenanjung. Nasib baik SV aku, Cik Noorlin tu baik orangnye. So, aku pun dapatla tunda tarik present ke 29.5. Harap2 semua akan berjalan lancar.

Kepada semua staf KMDC, terima kasih diatas segala2nya. Selama 6 bulan LI disini, aku tak mengalami masalah yang berat2. Terima kasih juga diatas tunjuk ajar kalian.

Tapi satu persoalan mula timbul bila dah abes LI ni. Selepas ini, kemana arah tujuku?

Published in: on Mei 23, 2008 at 1:51 pm  Tinggalkan Komen  

The URI to TrackBack this entry is: https://imnotperfect.wordpress.com/2008/05/23/final-day/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Tinggalkan Jawapan

