Aku, LI dan Cuti2 Malaysia

Sedar tak sedar, sudah 6 bulan lebih aku menjalani Latihan Industri (LI) aku kt KMDC ni. Macam tak percaya plak rasenye nak habis dah 23.5.2008 ni, yippie!!

Aku plan nak turun semenanjung dalam akhir bulan ni (or maybe lg awal) coz dalam bulan 6 aku akan busy dengan pelbagai perkara yang akan bersangkut paut dengan masa depan aku (bukan kawen ye). Mule2 plan nak turun kt Senai tp malangnye syafiq pergi bercuti plak kt kampung die kt Terengganu sampai 4hb Jun katenye. So xde sape yg leh fetch aku kt sane. Aku plak kalau bleh nak turun awal sket supaya leh lepak lama2 kt semenanjung. So, plan terbaru aku ialah aku akan turun kt LCCT dan akan melepak kt tempat Judo (trime kaseh kerana offer port lepak :D). So, kalo kt KL, leh la jumpe ngan kawan2 yang ade kt sekitar KL nnt. Lps tu baru plan nak pegi UMP utk presentation dan menghantar report LI. Kt UMP nanti aku akan menjadi penumpang bilik yang tegar kepada Abbas plak, hohoho. Ini lah dinamakan cuti2 malaysia save bajet, hahaha.

Tarikh dan waktu untuk plan ini berjalan belum ditentukan lagi tapi insyaAllah esok aku akan konfemkan semua. Jadi kepada para sahabat sekalian, nantikan lah kedatangan ku mencemar duli ke bumi semenanjung, muahahaha. 

Published in: on Mei 13, 2008 at 1:27 pm  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://imnotperfect.wordpress.com/2008/05/13/aku-li-dan-cuti2-malaysia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 KomenTinggalkan komen

  1. sedey aku nama aku takde….

    imnotperfect: ish ko ni, mmg mat sensitip tol.. hahaha..

  2. wah..putera sabah datang semenanjung. Jangan lupa, bawak ole2 dr sabah. Tak sabar nak jumpa kau..nanti informkan tarikh, sebab aku maybe turun UMP lepas LI nanti.

    imnotperfect: dah konfem dah, 26hb ni aku akan tibe di bumi semenanjung. nantikan kemunculanku, hahaha

  3. sensitip la sangat kan. xper la biarla aku sorg2 nyanyi sekadar dipingigiran… hu3. dulu aku sendiri… kini masih sendiri…

    imnotperfect: adei, dah datang dah angin kus2 die …


Tinggalkan Jawapan

